Tours a Barcelona, excursions a Montserrat, Costa Brava i Girona
 

City Tours a Barcelona i excursions fora

Escríbanos, preguntar a City Tours Barcelona

Tours per grups d’entre 8 i 60 persones

Organitzem tours per grups d’entre 8 i 60 persones. Fem City Tours i Excursions privades en català, castellà, francès, anglès, italià i també en llengües escandinaves.

Llegeixi més sobre els tours, excursions i viatges a continuació.

Barri Gòtic - tour a peu a través del centre històric

Aquest tour li ofereix el millor del centre de Barcelona. Veurà les principals obres de l’arquitecte Antoni Gaudí, places històriques i els edificis més importants del Barri Gòtic de Barcelona. Per continuar llegint, cliqui aquí.

Preus
Preus des de 160 Euros

Duració
2 o 3 hores

El barri Gòtic, més informació

El modernisme: Gaudí, Cadafalch i Montaner

L’introduïm al moviment del modernisme enfocat en l’obra de Gaudí, Cadafalch i Domènech i Montaner.

Veurà els edificis més emblemàtics que denoten el talent prodigiós de Gaudí, i també algunes obres dels arquitectes contemporanis al geni, com son Puig i Cadafalch i Domènech i Montaner.

Preus
Preus des de 160 Euros

Duració
2 o 3 hores

Tour d'Antoni Gaudí a Barcelona amb un guia que parla català

El Barcelona tour complert - els monuments més importants

Amb aquest tour podrà veure el millor de Barcelona en aproximadament 5 hores. Es un tour guiat amb autobús a través de l’arquitectura fantàstica i apassionant de Gaudí, vorejant la muntanya màgica de Montjuïc fins els històrics carrers del casc antic de Barcelona, el barri gòtic.

Preus
Preus a partir de 450 Euros (Inclou bus, xofer, guia)

Duració
4 a 5 hores

Tour Complert amb guia visitant els monuments mès importants

Girona i Costa Brava

Amb aquest tour podrà veure el millor de Barcelona en aproximadament 5 hores. Es un tour guiat amb autobús a través de l’arquitectura fantàstica i apassionant de Gaudí, vorejant la muntanya màgica de Montjuïc fins els històrics carrers del casc antic de Barcelona, el barri gòtic.

Preus
Preus a partir de 450 Euros (Inclou bus, xofer, guia)

Duració
6 a 7 hores

Tour guiat a Costa Brava en català

Montserrat i Cava

El tour s’enfila per la mítica muntanya de Montserrat, la seva història, les vistes d’ocell i els monuments arquitectònics han fascinat a visitats durant segles. Durant la visita es veurà la moreneta, la famosa figura de la verge de Montserrat, i també l’Escolania de Montserrat, un dels cors corals més antics del món.

Si es desitja, també es pot visitar una bodega de cava de l’emblemàtica reserva de Sant Sadurní d’Anoia. Aquesta visita dura aproximadament una hora i quart i consisteix en fer un recorregut per les instal•lacions on es dur a terme tot el procés d’elaboració del cava, per finalment, fer una degustació.

NB. Existeix també la possibilitat de visitar una bodega de vi. Fem tours a les bodegues de la famosa marca Torres entre d’altres.

Preus
Preus a partir de 550 Euros (Inclou bus, xofer, guia)

Duració
6 a 7 hores

Tour a Montserrat, Excursió, Guía, Tour Guiat

Més Tours

Si li interesa un tour especial o una combinació de varies excursions, no dubti en contactar con nosotros (info@citytoursbarcelona.com)

 

  • Tour de vi
    Un tour a les bodeges de la regió de Penedès. Alguns dels millors vins de Catalunya.
  • Sitges y Tarragona
    En aquest tour es visita el centre històric de Tarragona (amb la catedral, l’amfiteatre i les runes romanes), acabant la ruta per l’encisadora ciutat de Sitges.
  • Excursió a Girona i Figueres (amb el Museu Dali).
    Visiti Figueres on Dalí va créixer i on va fer la seva primera exposició, lloc on avui dia s’ha convertit en el Museu Teatre Dalí. Després es visita la ciutat de Girona, on hi ha la catedral gòtica que té la nau més ample del món, el barri jueu i els edificis de colors a la vora del riu.

 

City tours

City Tours Barcelona, Contact us to get more information on City Tours and Excursions
Webmaster: www.webdesignbcn.com